amandaadolfssonn

Alla inlägg den 22 januari 2011

^^

Av Amanda Adolfsson - 22 januari 2011 23:58

jag älskar verkligen min pojkvän som gör "allt" för mig. 
men han finns alltid där för mig , och han är den snällaste som finns !
åh , jag kan inte förklara hur mycket han betyder !

har ja tur läser han min blogg    

  
lite gammal bild (aa' 

Av Amanda Adolfsson - 22 januari 2011 19:48

        
sitter just nu hemma hos älskling , orkar inte göra någonting ikväll !
inte bra humör ! 

Av Amanda Adolfsson - 22 januari 2011 15:07

sitter just nu hemma hos erika , åkte hem till henne inatt efter tranan .
de va kul tills musiken blev helt cp å högtalarna blev spränga sen när dom fixa de blev de ändå inge roligare där ? ;s  gick till max vid 12 istället , där åt vi lite sen åkte hem vid kvart over 1 kanske ? :)
va så sjukt trötta när vi kom hit så vi la oss på en gång typ ! ;O

nu står erika i duschen å klagar på att hon fick finnar sen igår ? ( inte sant .. myt ) ;)
sen blire nog att gå till älskling , men det får absolut inte vara kallt , då går ja inte !! ;)
eller om vi hittar på någon med b - rudarna ? :)   får se vad som händer iaf !
skriver kanske mer om va som händer sen !
skolavslutning 10. gick i 7an , pinsam bild. måsta bara lägga ut den ! ;) vi hörs sen , puss
  

Presentation


information om min blogg ; den handlar om mig, och vad som händer om dagarna. kommer upp andra saker med de också !

om ni vill ha svar på något , kontakta mig på
"amandawashere@live.se"

Fråga mig

8 besvarade frågor

Gästbokssinlagg.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards