amandaadolfssonn

Alla inlägg under december 2010

Av Amanda Adolfsson - 31 december 2010 17:07

va ska ja ha , tröja eller inte ?
måste veta . men snart kommer mina änglar Jossan å Erika ! :DDDD
     

Av Amanda Adolfsson - 31 december 2010 12:40

ooh , jag är så sjukt taggad till ikväll nu alltså ! :) 
tar snart å duschar sminkar mig lite lagomt tills Jossan kommer å sminkar mig mer !
hon kommer vid 5 kanske . sen drar vi till Linn vid 7-8 tiden :D   där blir de PARTY !
höjer mina armar upp i taket och önskar alla ett gott nytt år ! ;D

kanske skriver senare , får se hur de blir ;) 

Av Amanda Adolfsson - 30 december 2010 23:46

JAG MÅSTE HA FILM TIPS NU !  ;o
alla på facebook är strama å inte säger någon film !? 


JAG ÄR DÅ SJUKT TAGGAD TILL IMORN !

SÅ OM JA INTE MÅR BRA IMORN DÖR JA . 

Av Amanda Adolfsson - 30 december 2010 17:19

är det inte någon som vet vart det finns lagomt billigt löshår ? 
det ska vara äkta , som man kan färga å platta å locka och sånt med !
är så trött på mitt korta hår nu . de växer så sjukt sakta !
kan vara fint ibland. men det är alltid finare med långt hår ! :)
jag har bara ljust löshår hemma. (som är fake å det går inte att färga eller något.)
de är inte fint till mitt brun/svart/röda hår .
jag ångrar mig så sjukt mycke att ja färga håret mörkt nu !
tror de blir ljusa slingor snart . så de blir ljusare och ljusare . så kan jag få någon fin färg iaf .  så trökigt med bara mörkt som skymtar lite rött ! 

Av Amanda Adolfsson - 30 december 2010 15:01

alltså faaaan..  klev upp vid 7 imorse å duscha , mådde skit tills ja tog en tablett . sen vid 9 åkte jag till fredrik för att vi skulle till bollnäs .. då spydde han , men han blev bättre då , så vi åkte till bollnäs - men när vi va där så börja ja må skit igen. så ja köpe inget. men ska nog beställa kläder nu . 
men iaf . vi tog bussen hem , han till sig å jag till mig. nu ligger ja bara i sängen å väntar på att bli frisk .

om ja är sjuk imorn så dör ja seriöst -  ja som har tagga då . osså blir man sjuk mitt upp i allt -.- .. joooooy . 

Av Amanda Adolfsson - 29 december 2010 21:18

fixa ny "topp" som de heter här på bloggplatsen ;p   
va trött på den andra :)   så de fick blir en vanlig enkel bild med lite text dehär gången :)   kanske kommer någon ny om ett tag , när jag orkar fixa med en bild :) 

Av Amanda Adolfsson - 29 december 2010 20:29

 alltså fan va dagarna går fort !  hinner inte med juh ;p 
nu har ja iaf fixa ALLT till nyår , så nu får ja bara hoppas på att allt blir som väntat ! :)  TAGGAD SOM ETT AS ! :DDD hihi . 

i måndags efter att ja hade vare i backen med Isa så kom hon till mig senare på kvällen vid typ 6 !  eller ah , hon kom prick kl 6 ;)  HAHHA. 
då hade hon med sin kamera :D 
knäppte 200 kort på typ 3 ½ timme ;p  lyckat iaf :D 
några bilder här :D 

jag .
                                                    <- isa   ...........   amanda ->   jag, fett oseriös !                <- isa   .........   amanda ->

jag.       
de va lite bilder iaf :)   vill inte precis lägga in alla ;p höhö .

när isa åkte hem blev de inte mycke att göra ;P
sen har ja nästan inte gjort nå mycke dom hår 2 dagarna !
men imorn blire bollnäs å slösa mina 1000 kr på kläder !  men de ä iaf värt de :)
behöver mer kläder ja :)
skulle ju åka till Gävle egentligen , men de är halt på vägen så mamma vill inte åka bil -.-
men fredrik åkte iaf med mig till bollnäs :)  men han kommer blir fett uttråkad om ja känner han rätt :)
skriver kanske imorn vad ja köpte . jag är dålig på att skriva varje dag på bloggen .. fast jag typ jämt sitter här !?? men aja , blir väl iaf någon gång ibland ! :)
ne nu orkar ja inte skriva mer :o

pusss , ha de bra !  / amanda 

Av Amanda Adolfsson - 27 december 2010 15:39

de va iaf en helt awesome dag i backen med isa :D 
åkte å hade de bra som vanligt ;) men de som är värst är när man inte har nå pengar med sig å har inte äte frukost !!!    så sjukt jobbigt ;)
vi åkte iaf hem vid halv 3 ? ;)
så givk ja upp å la mig med datan sen blev de duschen !  nu ska ja väl snart fixa mig å sånt .. kanske ska fråga isa om ja kan komma till henne ett tag ? ;)
+ ett hennes hund är sötast :)    å min är bara tjock :(  
höhö , men så äre juuuh :DDDD

blev inga bilder knäppta idag iaf, orkade inte !  skulle bli för kallt åt handen å hålla i mobilen ? (a)   hehe

pusss , ha de bra! / amanda 

Presentation


information om min blogg ; den handlar om mig, och vad som händer om dagarna. kommer upp andra saker med de också !

om ni vill ha svar på något , kontakta mig på
"amandawashere@live.se"

Fråga mig

8 besvarade frågor

Gästbokssinlagg.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards