amandaadolfssonn

Alla inlägg under november 2010

Av Amanda Adolfsson - 28 november 2010 17:07

hellue ! 

vakna kanske runt 11 idag !  kändes ganska bra eftersom att jag somnade vid 3 inatt ? (:
jag gick iaf ner och åt sen duscha ja !  klädde på mig å massa , jag å bror fixa med en spegel i evigheter... ;p men ja har iaf städat min garderob och bädda om i sägen !  fett skönt ja kommer sova inatt !
men när jag hade fixat allt så gick jag , mamma , bror och Foday å åt på ett nytt kafé , ganska gott faktiskt ! (: 
men nu sitter jag bara här och kollar runt :)

har märkt en sak, facebook är fan livet de nästan , allt händer där tycker ja ? ;o
men de är iaf en bra grej !  det är lika med bloggen , man skriver vad som har hänt , sen läser man andras bloggar så ser man saker där å ! 

puss , ha de bra ! / amanda 

Av Amanda Adolfsson - 28 november 2010 01:43

hej !
blir inte att skriva varje dag .. men va gör de liksom ? ;p
ingenting alls ! ;)

fredag - va med Linn , Isa , Amanda , Erika , Jossan å Conne så bäst kväll !
va hos min tremänning å busa en massa , kasta snöbollar på hennes hus å sånt. tillsist blev dom skiiiit sura så typ någon i familgen kom ut å skrek "vafan håller ni på med?" sen va de en till som kom ut å sa "skyll er själva!" och sen släppte dom hundarna på oss ? ;s alltså shit , rädd eller vad ? xD  så vi sprang ner för en skit lång backe , å de va ju halt oxå , så ja ramla ju , vafan skulle man förvänta sig om man hade något att springa ifrån ? ;o   , å mitt knä er fett misshandlat .. svullet å blått ! aja , blir väl bra snart ;) 
efter de när vi hade varit ute så gick vi in, åt godis , bullar å chips å drack dricka ;)
tack för den kvällen budar !
jag å isa sov hos erika iaf !

lördag -  vaknade hos erika , med isa å erika då såklart ;)  efter en stund när vi hade varit vakna så gick vi upp och åt frukost. sen åkte isa hem , jag i erika satt ett tag å åt frukost . kanske satt till halv 2 ?  men vi plockade iaf undan och gick in i hennes rum. la oss vid datan , sen hoppa jag in i duschen , sen fixade vi oss när erika oxå hade duschat. efter ett tag blev vi hungriga, gick ner på maxim å köpte en varsin pizza ! GÖTT ;)  åt upp dom , sen kom saga och amanda , amanda åt kebabrulle när hon kom , när hon hade äte upp gick vi till hemköp å köpte mer götta ;)  sen kolla vi på film och sådant . typ prata å aa ;) 
tack för kvällen ;)
åkte med bussen hem vid typ 12 ja ;p  


puss, ha de bra / amanda

Av Amanda Adolfsson - 25 november 2010 19:06

chacha bloggen , HAHAH ! 


idag har ja inte gjort ett skit . sutte hemma å träna till prov bara ! ;p 
hade sjukt ont i magen igår och imorse , så ja åkte till skolan vid kl 1 idag (:
fett med skönt !
fixa nyss lite med bloggen , färger å massa (;
eh , ni ser väl va jag har ändrat !

idag va de min tur att ramla 2 ggr , men de va ju inne så ja fattar inte hur ja lyckades !
först när ja va hemma skulle jag upp och klä på mig , så tog jag två steg upp i trappan sen ramla jag bara ner -.- , mamma å mormor höll på att dö av skratt med de gjorde iaf skit ont  ;p

sen när ja kom till skolan så jaga fredrik mig , osså skulle ja springa i en sväng osså halkar ja såklart , va kan man tänka dig ?
låg där å dog åt mig själv , osså kom ju såklart massa till mig när jag låg där "HAHAH , snygg vurpa amanda!" liksom , dom frågar inte hur de gick heller ? ;p

aja , de va sjukt kul iaf , men de va ju inne , har inte ramlat en gång ute nu ja eh , fast de å så jävla halt ? ;p 


nu ska  ja träna till prov och kolla på "halv åtta hos mig" ;) 

pusss , ha de bra / amanda 

Av Amanda Adolfsson - 23 november 2010 10:24

hej/godmorgon ? ;p 

vaknade å kände att mitt huve inte va okej , typ vid halv 4 inatt sen har ja inte sovit ett skit en dess .. så a stanna hemma ett tag för ja mådde illa ;p  har nyss äte å gjort mig i ordning till skolan . tar bussen 10:50 , så har ja typ matte eller något ? ;p  va vet jag xd 
efter skolan vet ja inte va de blir .. kvart över 5 ska ja iaf kolla på när innebandy killarna spelar handboll mot handbolls tjejerna ;)  aja , jag håller iaf på tjejerna ja :)


jag kolla nyss på min mobil då hade ja fått ett sms från Jossan å de stog "HahaHaha idag när jag skulle gå ut till bilen så ramlade jag :O:O"

HAHAHHAH , alltså shit , hon gör min dag varje dag ! :D
så skön !  å igår när ja skulle sova så fick ja ett smsa som de stog "kåt ? (a) <3" alltså de låter ju som en kille skriver de ? xD
sjukaste dagen fast jag bara satt hemma :)


ne nu ska ja fixa mig klart till skolan !


puss , ha de bra / amanda 

Av Amanda Adolfsson - 22 november 2010 15:59

shuuuue  :) 
klev upp 20 över 6 typ , duscha sen fixa mig , åkte till skolan.

chill dag i skolan iaf ! ;o  inte så mycke att göra om man säger så :)

vet ingenting som händer ikväll ?  skulle på hockey men nu säger Conne att de inte är någon hockey ikväll ?  ;o
fuuck va de suuuger !   aja , får hitta på något annat då ? ;p


igår va ja bara med Fredrik i Alfta , de va väl kul , bara att han är en jävla datanööörd ...   men de är väl bara att leva med ;)

satte mig nyss på bussen när ja skulle hem , osså kollar ja ut i fönstret osså ser jag Jossan ligga där på marken , hon hade ramlat ! HAHAH , såklart att jag börjar garva högt som fan på bussen -.- ...   ALLA på bussen kollar på mig som att jag är dum i huvet ! ;o  men shiiit , dom skulle sett de !
de där kommer sitta i mitt huve ett bra tag , börjar garva när ja tänker på de bara !!!  HAHAH , så sjukt kul . men ja ringde ju såklart upp henne å garva efter ett tag så dom  på bussen inte tror att jag är helt cp ! ;o
men Jossan tyckte de va lika kul som jag , men hon hade ju ont , å då blev de plötsligt ännu mer kul .  så aa , alla på bussen gav mig bitch blickar .. ;D

men de där ska iaf ut på facebook !

drar kanske till alfta å hittar på något efter maten ? :)
eller tränar på NO prov .. ;p
får se hur de blir , men nu orkar inte ha skriva mera .. kanske lägger ut något mer sen !

puss , ha de bra / amanda 

Av Amanda Adolfsson - 21 november 2010 14:57

hejhej ! 

har ABSOLUT ingenting att göra , å de suger fett mycke ! 
så ja ska nog leta någon att vara med ! ;)
idag har ja bara vare hemma , pratat med mamma å bror lite !
duscha å äte bara typ .. ;p
å  sutte här för de mesta !  aja , de är ju den sämsta dagen på länge iaf , de kan ja ju säga ;s
JAG HAR EN LÖS TAND ! ;O den gör fett ont iaf ..
aja , nu har ja inge mer att skriva !

pusss , ha de bra / amanda 

Av Amanda Adolfsson - 20 november 2010 16:18

hejhej ! (: 

vakna vid 11:14 typ sen blev de nå skit så min mobil inte funka längre ;s
så ja har morbrors mobil nu ett tag tills ja får tag i en bättre mobil ! (:
aja, åkte iaf till mormor å morfar å baka lite till jul ! (:

så bra på att baka så de finns inte !  (Naaat)
aja ,ikväll kanske de blir att åka till alfta som vanligt å blir mys med mina b-rudar !
GILLA ! 
ska snart fixa något att äta !

puss . ha de bra /amanda 

Av Amanda Adolfsson - 19 november 2010 15:38

alltså oj , jag har fullt upp varje dag känns det som .. kommer hem typ 21:30 till 22:00 varje dag ! ;o
men igår va jag iaf med Jossan å knäppte kort ! :)   blev bra faktiskt , får dom på msn nu ! (y'
nu äre iaf fredag ! :D
åkte till skolan imorse va so första lektion , sen va de no sen idrott som inte jag var med på (a'   , va med 8:2 på deras so istället . så har haft två so lektioner ! ;p
vet inte nå vad som händer ikväll iaf !?
kanske åker till alfta å går på kåken å är där med folk ? :)
eller så är jag bara hemma å äter godis !? (a'
tror jag ska göra popcorn nu , kom på att det finns oxå ! :D
så goootttttt !  aja , får se vad som händer ikväll iaf ,!
imorn blir det nog tjejmyyyys hemma hos amanda ! (((:

puusss , ha de bra / amanda 

Presentation


information om min blogg ; den handlar om mig, och vad som händer om dagarna. kommer upp andra saker med de också !

om ni vill ha svar på något , kontakta mig på
"amandawashere@live.se"

Fråga mig

8 besvarade frågor

Gästbokssinlagg.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards