amandaadolfssonn

Alla inlägg under februari 2011

Av Amanda Adolfsson - 28 februari 2011 20:15

jag är nog tröttare än någon annan. drar mig mot sängen för att bädda om å sen bara "baboschkaaaah" mig ner i sängen ! ^^ 
FÖRLÅT FÖR ATT JA VÄCKTE DIG JOSSI ! ;) HAHAHAH

antonia, FICK LITE AV MITT CHIPS I SITT HÅR ! ;)
naaawww, ja är geniv (heter de så vaaah ? ^^) !!! hihi. 

Av Amanda Adolfsson - 28 februari 2011 16:21

i lördags hade vi skönaste kvällen hos carro ! jag gillart så sjutk mycket , skönt å få prata med en tjej som är i samma sak som mig nu och mina vänner är bäst och min pojkvän finns där i alla lägen <3.
igår vaknade jag upp hos älskling , mådde lite sådär när ja vakna. men gick iaf upp å åt lite frukost sen gick ja å älskling efter två timmar kanske gick vi och åt en varsin kycklingrulle ! godaste som finns vaaaaah ? :D
sen hade ja migrän resten av dagen och även idag... usch gör fett ont .
kom hem från skolan för ett tag sen , nu blire mat sen chilla bara ! mår inte bra.. måste till skolan imron för att göra mitt engelska prov, sen på onsdag blir de att operera mig, hansmandlarna ska boooort nu :DDDD wooooohoooo !
men de sämsta är att ja inte får göra något på HELA lovet !! men jossan å erika har lovat att komma till mig i helgen ! hoppas någon mer följer med också ! ;) '

sen kommer väl dom någon gång på lovet så ja får något att göra också ! :)


jag har inga nya bilder , och kommer tydligen inte knäppa de på ett tag heller !
men ja lägger ut random bilder bara , gamla !
nööööj er med de :D


bild sen majkasen 2010 ;) 
pusss
   

Av Amanda Adolfsson - 26 februari 2011 11:45

ikväll blir det som sagt brudarna med annat folk kankse ?
blir kul , sippa sitta hemma hela helgen iaf !! igåt somna ja runt halv 11 kanske .. så de sög ju , vaknade massa gånger av min bror som kom hem full å allt. men han sov inte hemma iaf , bra de .. för ja ligger i hans säng nyvaken ! :)
blir väl snart att gå ner å käka något sen duscha å fixa, kanske är meed älskling lite innan ja drar till carro , men de får vi se :)
 de är väl de ja har å säga just nu :) 
puuuuusssss


gamlaste bilden !

   

Av Amanda Adolfsson - 25 februari 2011 15:08

kom hem från skolan för ett tag sen ! ;) 
när ja kom hem gick ja till konsum för att köpa turkist yogurt med vanilj smak, en snickers å tugummi, min helg <3 ;) haha.
PÅ SKOLAN BLEV JAG Å JOSSAN JADAG AV SMÅ UNGAR Å BLEV JÄTTE RÄDDA , FYFAN VA HEMSKT DE VAR , DOM KOM MED BANDYKLUBBOR Å HOTA OSS ATT SPRINGA IVÄG! SEN KOM ANTONIA Å SA ATT HON OCKSÅ HADE BLIVE JAGAD AV DOM ! haha. sen när vi sluta givk ja själv ner för trappen då kom dom å fråga vilken klass ja gick i och vad ja heter, men ja svara inte för då skulle ja få skäll av lärarna ... haha ! 

ska prata med bror när han kommer hem , sen kommer erika å jossan till mig å umgås ett tag ! :))


imorn blir de som sagt brudarna å ha skoooj :D  
pussss 

Av Amanda Adolfsson - 24 februari 2011 21:14

idag va ja i hudik på undersökning av personliga skäl ! (de heter så va?)
aja , de gick väl bra antar ja , bara att dom ska ta lång tid till en jävla operation på de också eftersom att ja gör halsmandlarna på onsdag, så kan ja inte göra de andra på tisdag för då vet dom inte hur ja mår. så de andra blir den 11 mars istället. men blir säkert bättre de å ! :)

blir med brudarna på lördag iaf har ja bestämt mig för nu. alltså slippa gå runt å tänka massa piss bara ! :)
mina vänner är bäst <3

imorn på första lektion ska ja å pappa ha möte med mina mentorer och skälla på dom lite (HÄMD), hehe ;)
ne men ska iaf prata om betyg och om att ja inte trivs :)
sen ska ja hem till mamma å fixa lite granna med saker å ting :) haha.
och sen på lördag blir de brudarna hela högen ! :)))))

skriver mer imorn , nu ska ja sova efter en lång dag ! ;)
pusss
 

Av Amanda Adolfsson - 23 februari 2011 19:37

jag har hitta min absoluta nätshopping ! 
modegallerian har så sjukt fina kläder ! fast jag har vetat av sidan länge så har ja inte fatta kläderna, men det är jätte fina kläder ? ;) 

Av Amanda Adolfsson - 23 februari 2011 16:14

kom hem från skolan nyss , morfar fick hämta mig för att gubbjävlen som körde bussen imorse tog mitt busskort ? kan man göra så ??? ;o  aja , han gjorde så iaf ! 
skolan va väl som alla dagar brukar vara ;p  åh de va fett gott med hårdmackan , skinka å ost på hemkundskapen nyss ! så jävla yammmiiiie ;)
mormor å morfar kommer vid 6 för att mamma fyller ju år. de blir väl gött med smörgåstårta ! (aa)  hihi.
saknar också min älskling , han har äcklig magsjuka .. stackarn ! <3

jag knäpper aldrig bilder nu längre, så har inte ens en profil bild på facebook , tror ja ska ta å fixa en nu snart ! ;) haha,
och ny "topp" på bloggen , min är sjukt gammal ! ;O

hörs mer sen , puussss 

Av Amanda Adolfsson - 22 februari 2011 19:02

tidsfördriv. 
har trökigt som fan !


Om mig…


Namn: Amanda

Piercingar: fem i öron , en i naveln en i läppen. 

Tatueringar: nej

Längd: 175cm

Skostorlek: 39-41

Hårfärg: röd

Fräknar: på sommarn .

Kär?  ohja

Önskar du att du bodde någon annanstans? ja !

Vilket schampo använder du? bad head och cat walk.

Vilken parfym använder du? olika

Vad är du rädd för? att mista den ja älskar

Gillar du berg- och dalbanor? ohja


Senaste...

Filmen du köpte? no ideeeah

Låten du hörde: ingen aning

Personen du ringde? iiiisa

Personen som ringde dig? älskling

TV-program du såg? lyxfällan

Person du tänkte på? älskling

Saken du sa? hejdå
Saken någon sa till dig? hejdå


Favorit...

Låt: finns ingen ?

Sak att göra: va med folk baaaah

Sport: no one

Kläder: tights och linne å stortröja <3

Film: ingen

Serie: Scrubs och family guy ;)

 

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? ja

Ljugit för någon? ja

Varit i slagsmål? nej

Blivit arresterad? nej

Träffat någon från internet IRL? ja


Antal...

Gånger du varit kär? några gånger

Gånger ditt hjärta brustit? några gånger

Hjärtan brustet på grund av dig? don´t know

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? va ?

Gånger ditt namn varit med i tidningen? gånger som då ja fyller år ! :)


Allmänt

Vad gjorde du igår? skolan å slöa baaah
Var det kul? inte nå

Brukar du svära mycket? ja

När stiger du upp på morgonen? en kvart efter att min mobil ringer 

Vad har du på dig? Mjukisbrallor , linne å tröja. underkläder .

Vad är du allergisk mot? pälsdjur å ägg .

Var har du ont? i min axel -.-

Använder du hårspray? nej

Kan du stå på händer? nevaaah

Håkan Hellström eller The Ark? Håkan 

Salt eller socker? socker 

Gillar du ketchup? nooooh

Är du glad nu? njae

Var du glad igår? som vanligt

Vad dansar du till? Musik ?

Stockholm är... ? min dröm

Kan du sjunga? kan kan ja väl, men de låter som ett as ;)

Spaghetti eller makaroner? båda ffs ;)

Land du vill besöka? turkiet !

Presentation


information om min blogg ; den handlar om mig, och vad som händer om dagarna. kommer upp andra saker med de också !

om ni vill ha svar på något , kontakta mig på
"amandawashere@live.se"

Fråga mig

8 besvarade frågor

Gästbokssinlagg.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards