amandaadolfssonn

Alla inlägg under januari 2011

Av Amanda Adolfsson - 31 januari 2011 18:55

sitter hos mamma vid rilles data nu .  han har koppa in datan i sin nya tv ;) 
så man ser sjukt bra :)))
pappa kommer snart å hämtar mig hoppas ja ? orkar inte vara här eh , byn suger ! :o
aja , nu ska ja gå ner , blir hemma själv ;)

 

Av Amanda Adolfsson - 31 januari 2011 16:52

hejhej , sitter å äte thaimat hemma nu :D de är så sjukt gött , pappas tjej är bra på dehär ;) haha .vet inte vad som händer sen , ska iaf till mamma å hämta min spanska läxa å någon annan sak ! å lite mer kläder ;) 
men sen ska ja typ bara hem å duscha å sånt :)
pappa har köpt en tvättkorg till mig :D  så ja slipper springa fan å tillbaka varje dag , å slänga mina kläder på golvet jämt ;) haha  .
ne nu ska ja äta upp å fotsätta att kolla runt lite på bloggar å så .
skriver kanske mer sen ;)

puss

saknarminfredriik 

Av Amanda Adolfsson - 30 januari 2011 17:00

jag å älskling gick ut med hundarna en sväng , å de första som händer är att dom ryker ihop och jag ska försöka säga på dom å såklart blir huggen i handen , men så blir de ibland å .. sen skulle vi byta hund för bulten är så jävla jobbig-.- , så släppte jag han för tidigt så han smet .. men han kom tillsist när man skrek som en idiot .. huh ? 
aja , resten av vägen va bra iaf :)
sen åkte fredrik nyss hem , eller för typ en timme sen eller något .
ååh fuuuck , saknar han redan :(  träffar han imorn på skolan iaf .
blir snart att hoppa in i duschen , sen ska ja kolla på
solsidan ;  
efter de , wallander ;  låter som en bra familje kväll :) 

Av Amanda Adolfsson - 30 januari 2011 13:11

siitter med älskling hemma hos pappa nu , vakna för typ 2 timmar sen eller något. 
vet inte vad man ska göra sen ? vara hemma å ta de lugnt bara antar ja :)
testade kents kamera igår, blev lite sugen på den ;p kostar typ runt 5000 , men kanske ska ha en canon stället för nikon ?? får se hur de blir när jag köper en :) 
skriver mer sen .
pusss 

Av Amanda Adolfsson - 29 januari 2011 16:30

hejhej , vaknade upp hos fredrik !  kvällen igår blev inte precis vad jag hoppades på (personligt) .. men det blev väl bättre till sist iaf , men idag är de mycket bättre ;) 
åt nyss världens godaste som hans pappa hade gjort ! och kanske hans mamma , vad vet jag ? ;) men hela högen va ju här och åt !?
fredrik , jag , hans mamma , pappa , farmor och hennes "gubbe" ;p
men min pappa känner han , lite coolt de åh ju :D hehe.
nu åkte fredrik å skjutsa sin brorsa hem till han . han kommer väl hem snart hoppas ja :O  då hoppas ja på mys , har inte hunnit med mycket idag eftersom att vi vaknade kl 1 typ ;p  blev att ligga kvar i sängen en stund , sen duscha å sånt ;p

snart ska vi nog till pappa å sova där . men shit va mina syrror är störiga på fredrik , får han absolut inte för mig själv , åååh de suger ! ;(
haha  :)

hööörs om det finns internet hos pappa sen  :)

   omg , bilden eh ful ;)

Av Amanda Adolfsson - 28 januari 2011 18:22

igår : kom hem från skolan , åkte till fritids å va där med mina småsyrror ett tag , sen kom pappa då åkte vi direkt till bollnäs för att bror skulle köpa en tv. sen åt vi på max, åkte till byn (hem till mamma) hämtade en massa kläder , (funderar på att flytta till pappa ? tål inte mamma ..) sen åkte vi hem till pappa , kom hem typ halv 8 ? fett lång dag , men då blev de att kolla på "halv 8 hos mig" sen blev de duschen å lägga sig bara. :) 

idag : pappa hämta mig på skolan vid 10 över 2 kanske , slutade typ 10 i 2 idag , sköööönt :D  sen åkte vi hem och åt mat , sen hämtade vi kim på kalas  . hon hade haft så kul sa hon ;) haha. men vi åkte iaf till bollnäs efter att ha hämta henne , skulle köpa nytt internet hem till pappa , men de gick inte , cp ? ;o aja .. får ha de gamla vanliga som bara tar slut då !? ;p
men efter bollnäs åkte ja till fredrik där jag är nu , har varit här i typ en 20-30 minuter bara . osså åker han till badhuset för att bada å sola med sin brorsa , men jag får inte för jag har ju nyss piercat naveln .. får om 2 månader ;) därför får jag dras med min "brun utan sol" ;p den tar slut ganska snabbt ?? ;o 
aja , nu vet ja inte vad som händer  , kolla på någon film å mysa med mig själv ett tag till han kommer hem då :)  eller så kollar ja på tv med hans föräldrar (om ja vågar) ? ;o  feg ja ju ^^,

hörs sen eller imorn :)  pusss

     vafan skulle jag bort med mitt blonda hår å göra då ?

Av Amanda Adolfsson - 26 januari 2011 20:30

älskling åkte precis hem , så nu blir det nog att hoppa in i duschen :)
hade de jätte mysigt iaf !  har saknat han så mycket ! ;/
men ah , vi ses ju på skolan imorn också , för båda är ju friska nu ;) hehe .

något äckligt syk som håller på å kåtar på fb ;s

Mellan dig och Dali Roben
Dali Roben den 26 januari kl. 18:38   Anmäl
mmm.va snygg du är.
Amanda Adolfsson den 26 januari kl. 20:08    
mmm. va äcklig du är.
Dali Roben den 26 januari kl. 20:10   Anmäl
mmm.va sexg du är.?
Amanda Adolfsson den 26 januari kl. 20:11    
mmm. va du kan dra åt helvete ! peddo
Dali Roben den 26 januari kl. 20:13   Anmäl
mmmm.om du varit hos mig ikväll jag skulle ätta dig.
Amanda Adolfsson den 26 januari kl. 20:22    
fan va äckligt !
Dali Roben den 26 januari kl. 20:28   Anmäl
nej det skulle inte äckligt det skulle vara könt. .mmmm gott.
Av Amanda Adolfsson - 26 januari 2011 10:18

blev hemma idag också bara för att jag ska piggna på , så jag inte åker hem från skolan imorn eller fredag. men jag börja typ alltid må dåligt när jag går upp tidigt på morgonen , därför hatar jag skolan , bara för att man börjar typ kl 8, åh de suger så äckligt mycket att man måste gå upp typ halv 7 för de !? ;)

aja , kanske fredrik kommer idag sa han ? men bara kanske ! efetrsom att båda vi är sjuka , men då borde man få komma till varandra ? :D  om inte min jävla mamma säger att han inte får då seriöst spöar jag henne .. hon fattar inte vad SAKNA JÄTTE MYCKET betyder hon eh ? ;) haha .

ne nu ska ja snart äta frulle bara om mamma går å köper mackor å mjölk till mig sååååååå !!

höööres sen ;)
  min syrra är nästan den fulaste jag vet ibland ! :D

Presentation


information om min blogg ; den handlar om mig, och vad som händer om dagarna. kommer upp andra saker med de också !

om ni vill ha svar på något , kontakta mig på
"amandawashere@live.se"

Fråga mig

8 besvarade frågor

Gästbokssinlagg.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards